Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/brood/domains/pro.blindproeven.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the mollie-payments-for-woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/brood/domains/pro.blindproeven.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Over Blindproeven.nl | Blind proeven PRO

BlindProeven Pro

BlindProeven Pro is een doorontwikkeling van Blindproeven.nl. Hiermee wil ik de professionele organisator van proeverijen helpen met digitale formulieren, uitnodigingen en meer.

Met BlindProeven PRO wordt het organiseren een makkelijker en bovendien krijg je inzicht welke producten lekker worden gevonden. Met het opbouwen van deze kennis kun je beter een klant benaderen en hem een aanbieding doen van wat de klant lekker vindt. Dat kan direct bij de proeverij maar ook op een later moment.

Blindproeven Pro is nu in Beta. Dat betekent dat alles werkt maar dat er ongetwijfeld nog zaken zijn die beter, makkelijker en duidelijker kunnen.

Bovendien wil ik meer producten en functies toevoegen.

Het verhaal van Blindproeven.nl

Het idee van Blindproeven.nl ontstond jaren geleden tijdens het kijken van een aflevering van de Keuringdienst van Waarde. Deze aflevering ging over pils en met name over de recepten van de standaard bieren.

Die blijken helemaal niet zo oud te zijn omdat deze continue worden aangepast aan de smaak van de tijd. Daar kan je van alles van vinden maar daar ga ik nu even niet op in.

Er werd een expert geïnterviewd die tal van brouwerijen hielp met het ontwikkelen van hun recepten. Aan het einde van kreeg de expert in kwestie een aantal bieren voor zijn neus met de opdracht deze te proeven en te vertellen welke merken dit waren. De moedige man ging de uitdaging aan maar had ze lang niet allemaal goed.

Dit gaf te denken. Ik hou van Grolsch en Alfa bier en vind Heineken niet zo. Maar in hoeverre word ik beïnvloed door marketing en je eigen ervaringen? Dat wilde ik wel eens testen.

Dus kocht ik acht standaard bieren en organiseerde ik een proeverij. Een vriendin hield niet van bier en zij schonk voor ieder van ons vier glazen in waarna wij opschreven welk bier we dronken en een cijfer.

Dit bleek ontzettend leuk met opvallende resultaten. Zo leuk dat ik het later nog eens herhaalde met een grotere groep. En ook de tweede keer vond iedereen het geweldig om te doen.

En zo kwam het idee om een website te maken waarbij je makkelijk een proeverij organiseert, vrienden uitnodigt en met voor elke deelnemer een formulier waar hij of zij de testresultaten kan invullen. 

Tot slot krijgt iedereen een overzicht krijgen van zijn eigen proeverij én wat statistieken alle deelnemers van de proeverij. En zo is blindproeven.nl ontstaan. Zo organiseer je makkelijk een leuke avond voor iedereen.

BlindProeven Pro is momenteel in Beta. Alles doet het maar sommige zaken werken nog niet optimaal en/of zien er nog niet helemaal goed uit. We zijn er dus nog mee aan het werk. Feedback is altijd welkom!

Contactformulier

13 + 10 =